Veelgestelde vragen

Als je je abonnement opzegt, behoud je toegang tot alle functies die bij je abonnement horen tot de laatste dag van de lopende abonnementsperiode. Na deze datum heb je geen toegang meer tot de community en kun je niet meer zoeken naar profielen.

Als je je abonnement opzegt, blijft je account bewaard. Je hebt altijd de optie om zelf je account te verwijderen via de instellingen in je account.

Je abonnement is maandelijks opzegbaar. Indien er geen opzegging plaatsvindt, wordt het automatisch verlengd en zal het abonnementsbedrag maandelijks worden afgeschreven.

Als je technische problemen ervaart, neem dan contact op via support@jangeurtz.nl.

Wil je de manier waarop je betaalt aanpassen? Ga naar je profiel en klik op het tabblad 'Abonnementen/Facturen'. Helemaal rechts vind je de optie 'Update'. Klik hierop om je betalingswijze te wijzigen en volg de stappen om de wijzigingen door te voeren.

Je kunt je abonnement opzeggen door naar het tabblad 'Abonnementen/Facturen' te gaan. Hier heb je een overzicht van je huidige abonnement en de opties om wijzigingen aan te brengen of je abonnement op te zeggen.

Je kan hier helemaal rechts in de tabel je abonnement opzeggen.

Indien je transactie niet succesvol is, wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. Dit voorkomt dat je alle gegevens opnieuw moet invoeren. Zorg ervoor dat je eerst inlogt voordat je de betaling opnieuw probeert.

Ga naar de inlogpagina https://spiritueleklik.nl/inloggen/ en log in met je accountgegevens.

Vervolgens kun je via de aanmeldpagina de betaling opnieuw proberen: https://spiritueleklik.nl/aanmelden/.

Belangrijk: Zet je abonnement stop voordat je je account verwijdert!

  1. Navigeer naar de accountpagina.
  2. Klik op je profielfoto en kies "Mijn account".
  3. Kies vervolgens de optie 'Account verwijderen'.

Als je er niet uit komt, mag je altijd een mail sturen naar support@jangeurtz.nl met het verzoek om je account te verwijderen.